Kundetilfredshed

alt text image

Vi prøver hver dag at huske os selv på, at din tilfredshed med samarbejdet er afgørende for vores fremtid. Derfor er det også vores klare ambition, at samarbejdet skal være åbent og ærligt. På den måde får vi bragt forbedringsforslag på bordet.

 

Den åbne dialog og kommunikation skal være udgangspunktet for, at vi kontinuerligt forsøger at forbedre os, og blive bedre, der hvor betydningen er størst for dig. Derfor har vi også brug for, at du fortæller os hvad vi gør godt, og hvad vi skal gøre anderledes og bedre.

 

Som kunde hos os spørger vi dig derfor løbende, om du vil give os feedback i vores kundetilfredshedsprogram. Din feedback er vigtig for os, og er med til at forbedre os. Vi bruger din feedback til at tage temperaturen på vores mange daglige aktiviteter, og for at prioritere de indsatser, som vi planlægger fremadrettet. Vi arbejder altid for at gøre samarbejdet med dig bedre og øge din tilfredshed med os som din IT-samarbejdspartner.

Spørgsmål?

Vi er glade for, at vi kan hjælpe dig

Vores team er klar til dig!

Kontakt os